¶§™*•.¸¸.™منتديات نور عيني™.¸¸.•*™§¶
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

¶§™*•.¸¸.™منتديات نور عيني™.¸¸.•*™§¶

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

برنامج انتي فايروس

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ملك الغرام
.•:*¨Admin`*:•.
.•:*¨Admin`*:•.
ملك الغرام

برنامج انتي فايروس Empty
مُساهمةموضوع: برنامج انتي فايروس   برنامج انتي فايروس I_icon_minitimeالجمعة أبريل 25, 2008 12:25 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا النهاردة جايب ليكم برنامج انتى فير دا برنامج انتى سباى ووير وانتى فيرس المانى جامد جدا

وبصو بقا سيبكو من النود32 والكاسبرسكاى والكلام الفاشى داا اة مش بقلل من قيمة هذا البرامج لكن انا بحب اكتشف بنفسى انا فيرست جهازى والنود طلع حجات والكاسبر طلع حجات وساب الباقى البرنامج دا عندة حساسية شديدة لاى ملف ممكن يكون شاكك بس انة فية فيرس او سباى ووير وبيخلى الجهاز يصوت بجد حماية اكيدة وفعالة من اى فيرس دا مميزاتة

انة سريع جدا وخفيف على الجهاز اخف من النود وكمان بيعمل ابديت لوحدة اتوماتيكى وانا جبت ليكم مفتاح التشغيل بتاعة شغال لاخر السنة وبأذن الله اجيبللكم فى نهاية السنة مفتاح جديد خفيف انثاء عمل السكان يعنى مش بيهنج الجهاز ولا بيتقلة اطلاقا انت عيش حياتك فى شات ماشى او شوف انت بتعمل اية وخلية يعمل سكان وانا جيبت ليكم صور من على جهاز للبرنامج وصور اثناء تظبيط الاوبشن بتاعة وطريقة عمل التحديث للبرنامج

دى طريقة ظبط الاوبشن عشان يصطاد الفيروسات

على فكرة البرنامج سهل جدا فى شغلة هوا بسيط لكن جبار جربوة بجد مش هتندمو هالص وانا رفعتللكم البرنامج ومفتاح التشغيل بتاعة فى ملف مضغوط بعد ما تسطب البرنامج انت اضغط على المفتاح وهوا هياكتف نفسة لوحدة واعمل ابديت للبرنامج واعمل ريستارت واتسلى على الفيروسات

ودا لينك تحميل البرنامج ومفتاح التشغيل

http://rapidshare.com/files/104303330/_LOrD_.rar.html

ودعواتكم لينا وللمسلمين وربنا يهدى البنت اللى حبيتها

ويحنن قلبها عليا
https://zoom8.yoo7.com
DARK ANGEL

DARK ANGEL

برنامج انتي فايروس Empty
مُساهمةموضوع: رد: برنامج انتي فايروس   برنامج انتي فايروس I_icon_minitimeالجمعة أبريل 25, 2008 12:41 pm

يسمنوووو
وربنا يهدي البنت اللي بتحبها ويحنن قلبها عليبك
آآآآآمــــــيـــــــــــــــــــــن

مرسي ع الموضوع
برنامج انتي فايروس 990759

*******************DARK ANGEL************
flower*

flower*

برنامج انتي فايروس Empty
مُساهمةموضوع: رد: برنامج انتي فايروس   برنامج انتي فايروس I_icon_minitimeالجمعة أبريل 25, 2008 12:42 pm

يسلموو خيوو

يعطيك العافية

واعترف مين هي البنت هههه

برنامج انتي فايروس
صفحة 1 من اصل 1